Święty gwarantuje najniższe ceny OC i AC w mBanku

mBank promuje ubezpieczenia komunikacyjne, skierowane do zmotoryzowanych Klientów i gwarantuje najniższe ceny.

Nowa kampania reklamowa mBanku jest wsparciem promocji Gwarancja Najniższej Ceny, dostępnej dla Klientów Supermarketu Ubezpieczeń Komunikacyjnych mBanku i BRE Ubezpieczenia. Akcja organizowana jest regularnie od 2007 r. Zgodnie z zasadami promocji, jeśli Klient po nabyciu OC/AC w Supermarkecie otrzyma ofertę tańszej polisy u innego ubezpieczyciela, mBank zwróci różnicę w cenie obu polis.

Głównymi bohaterami kampanii są święty Krzysztof oraz zestresowany kierowca, który przepłacił za ubezpieczenie swojego auta. Przekaz reklamowy eksponuje mocne strony oferty ubezpieczeń komunikacyjnych w mBanku – gwarancję najniższej ceny, możliwość zakupu przez internet, podziału składki na niskie miesięczne raty oraz możliwość przenoszenia zniżek za bezszkodową jazdę.

W najnowszym spocie mBank po raz kolejny bawi się konwencją. Tym razem demaskujemy postać opiekuna kierowców, który polecając ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych w banku, jednocześnie wyznaje, że taki święty to on nie jest, a ofertę mBanku najlepiej zweryfikować samemu. Ten typ przekazu reklamowego cieszy się dużą sympatią Klientów i skutecznie zachęca do samodzielnego sprawdzenia oferty. O efektywności  poprzednich akcji świadczą dobre wyniki sprzedażowe ubezpieczeń komunikacyjnych w mBanku, dlatego trzymamy się tej koncepcji – mówi Piotr Jakubowski, naczelnik wydziału reklamy i zarządzania marką mBanku.

Działania reklamowe będą prowadzone w ogólnych i tematycznych kanałach telewizyjnych oraz w internecie. Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja AMBASADA Brand Communication (Grupa Czteryczwarte), zaś media zaplanował dom mediowy MPG. Za reżyserię spotu telewizyjnego odpowiada Konqubinat, którego w produkcji wspierał dom produkcyjny Papaya Films.

Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych mBanku, tworzony we współpracy z BRE Ubezpieczenia, oferuje Klientom wygodne porównanie i zakup on-line polis OC i AC. W ramach usługi dostępne są produkty: HDI Asekuracja, Benefia (część Vienna Insurance Group) oraz mDirect (oferowane przez BRE Ubezpieczenia TUiR SA). W lutym 2009 r. produkt został doceniony w ramach programu „Najwyższa jakość" i utytułowany mianem „Produktu roku".

mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. W ciągu przeszło 10. lat istnienia na rynku, otrzymał dziesiątki nagród i wyróżnień, w tym te najcenniejsze: m.in. tytuł „Złotego Banku 2010” w plebiscycie Bankier.pl i Pay U, przyznawany przez internautów (luty 2011 r.), tytuł „Banku Najbliższego Klientowi” w rankingu „Dziennika Gazety Prawnej”, Expandera i CBM Indicator (grudzień 2010 r.) oraz przyznawane przez konsumentów „Godło Jakości Obsługi 2010” (wrzesień 2010 r.).